כיצד ליצור תמונות וסרטונים מרהיבים ב‑iPhone

כיצד ליצור תמונות וסרטונים מרהיבים ב‑iPhone

מצלמת ה‑iPhone עוזרת לך לצלם תמונות מעולות בכל מצב – החל מרגעים יומיומיים ועד לפורטרטים באיכות סטודיו. אפשר גם להקליט וידאו תוך כדי צילום תמונה וגם לצלם תמונות בהירות וברורות במצבי תאורה נמוכה. כלי העריכה של היישום ״תמונות״ מאפשר לך לכוונן את ההגדרות השונות אחרי הצילום.

ללכוד את הרגע

כאשר ה‑iPhone לצדך, תהיה/י מוכן תמיד לצלם תמונה נהדרת. לפתיחה מהירה של היישום ״מצלמה״, צריך פשוט להחליק ימינה במסך הנעילה. ״מצלמה״ מתמקדת באופן אוטומטי על הצילום ומתאימה את רמת החשיפה. כדי להתקרב לאובייקט הצילום, צריך לצבוט את המסך בתנועת פתיחה או לגעת ולהחזיק את פקדי שינוי הגודל ואז לגרור את המחוון שמאלה.

צלם/י תמונות פורטרט כמו צלם/ת מקצועי/ת

בדגמים התומכים במצב ״פורטרט״, ניתן ליצור תמונות פורטרט מרהיבות עם אפקט של עומק שדה הגורם לכך שנושא התמונה מוצג בחדות בעוד שהרקע מטושטש. עבור/י אל ״מצב פורטרט״, ואז גרור/י את המחוון כדי לבחור את אפקט התאורה. ב‑iPhone XS ומעלה, הקש/י על הכפתור ״התאמת עומק״ כדי לשנות את טשטוש הרקע או על הכפתור ״שינוי התאורה״ כדי ללטש את עוצמת האפקטים של תאורת האולפן.

צילום סרטון במצב ״תמונה״

לעתים במהלך צילום תמונה, רוצים גם לתפוס משהו מהרגע בתנועה. במצב ״תמונה״, פשוט לוחצים ממושכות על כפתור הצילום על מנת לצלם סרטון QuickTake (זמין בדגמי iPhone XS‏, iPhone XR ומעלה). כדי להמשיך להקליט, יש להחליק את כפתור הצילום ימינה מעל למנעול, ואז להקיש על כפתור הצילום כדי לחזור לצלם תמונות סטילס.

התאורה חלשה? אין בעיה

בדגמי iPhone 11 ובדגמי iPhone 12, מצב ״לילה״ מאפשר לצלם באופן אוטומטי תמונות בהירות ומפורטות בתנאי תאורה חלשה. כאשר לחצן מצב ״לילה״ הופך לצהוב, מצב ״לילה״ פעיל. יש להקיש על כפתור הצילום ולהחזיק את ה‑iPhone יציב כדי לצלם. כדי להתנסות עם מצב ״לילה״, אפשר להקיש על כפתור מצב ״לילה״ בראש המסך ואז להזיז את המחוון מתחת למסגרת כדי לשנות את זמן החשיפה.

בדגמי iPhone 12, מצב ״לילה״ זמין גם בעת צילום תמונות סלפי עם המצלמה הקדמית, כאשר נעשה שימוש בעדשה אולטרה‑רחבה להתרחקות מהאובייקט.

להוסיף את המגע האחרון

לאחר שצילמת תמונה או סרטון, הגיע הזמן להשתמש בכלי העריכה של ה‑iPhone כדי להפוך אותם ליצירה של ממש. תחילה יש לפתוח תמונה או סרטון ביישום ״תמונות״ ואז להקיש על ״עריכה״. לאחר מכן, יש להשתמש בכפתורים שבתחתית המסך כדי לשנות הגדרות כמו תאורה, מסננים, חיתוך או סיבוב. תוך כדי עריכה, אפשר להקיש על התמונה כדי להשוות את השינויים למקור. אפשר תמיד להקיש על ״חזור לגירסה האחרונה״כדי לבטל את השינויים.

הפיצו את הבשורה
דילוג לתוכן