כיצד להשתמש במטען MagSafe עם דגמי iPhone 13 ו-iPhone 12

מטען MagSafe תוכנן כך שיטען את iPhone באופן אלחוטי, מהיר ובטוח. המערכת מתאימה את עצמה לתנאים בצורה חכמה כדי לטעון את ה-iPhone שלכם באופן מיטבי בהספק שיא של עד 15W, לקבלת טעינה אלחוטית מהירה יותר. ההספק שמגיע בפועל ל-iPhone ישתנה בהתאם לווטז’ של מתאם המתח ותנאי המערכת.

למדו כיצד לטעון את דגמי ה-iPhone 13 או ה-iPhone 12 שלכם באופן אלחוטי עם מטען MagSafe.

התקנת מטען MagSafe

חברו את מחבר ה-USB-C במטען ה-MagSafe למתאם מתח USB-C מומלץ של Apple בהספק 20 ואט (W) או יותר או למתאם USB-C תואם של צד שלישי. ניתן גם לחבר ליציאת USB-C ב-Mac או במחשב PC.

הניחו את מטען MagSafe כשהוא פונה כלפי מעלה ‒ כפי שמוצג ‒ על משטח ישר, שאין עליו עצמים מתכתיים או חומרים זרים אחרים.

השגת טעינה אלחוטית מהירה יותר בהספק של עד 15W

מטען MagSafe תוכנן כך שיטען את iPhone באופן אלחוטי, מהיר ובטוח. המערכת מתאימה את עצמה לתנאים בצורה חכמה כדי לטעון את ה-iPhone שלכם באופן מיטבי בהספק שיא של עד 15W, לקבלת טעינה אלחוטית מהירה יותר. ההספק שמגיע בפועל ל-iPhone ישתנה בהתאם לווטז’ של מתאם המתח ותנאי המערכת. עבור iPhone 13 mini ו-iPhone 12 mini, מטען ה-MagSafe מגיע להספק שיא של עד 12 ואט.

חשוב לחבר את מטען ה-MagSafe למקור כוח לפני שמניחים עליו את ה-iPhone. כך תהיה למטען MagSafe אפשרות לוודא שניתן לטעון בהספק מרבי בצורה בטוחה. במקרה שהנחתם את ה-iPhone על מטען ה-MagSafe לפני שחיברתם אותו למקור כוח, הסירו את ה-iPhone ממטען ה-MagSafe, המתינו שלוש שניות והחזירו אותו כדי לחדש את הטעינה בהספק מרבי.

מטען ה-MagSafe תוכנן לתאם הספק מרבי לפי מתח של עד 9 וולט (V) וזרם של עד 3 אמפר (A) עם מתאם מתח תואם USB-PD. מטען MagSafe ימטב באופן דינמי את אספקת החשמל ל-iPhone. הספק החשמל ל-iPhone משתנה מרגע לרגע ותלוי במספר גורמים, כולל הטמפרטורה ופעילות המערכת.

כל מתאמי המתח נושאים דירוגים שונים בהתאם לכמות ולקצב של אספקת החשמל. מטען ה-MagSafe צריך לשאת את הדירוגים הבאים כדי לאפשר טעינה אלחוטית מהירה יותר.

מתאמי מתח תואמים עבור טעינה אלחוטית מהירה יותר בהספק של עד 15W

  • מחבר USB-C. מחבר USB-A אינו נתמך
  • 9V/2.22A או 9V/2.56A ומעלה
  • iPhone 13 mini ו-iPhone 12 mini יכול להיטען בהספק של עד 12W עבור טעינה אלחוטית מהירה יותר, במתח ובזרם של 9V/2.03A לפחות
  • גם מתאמים בעלי הספק גבוה יותר של 9V/2.56A ומעלה יגיעו להספק שיא של עד 15W עבור ה-iPhone שלכם*

כשמחברים אביזרי Lightning, כגון אוזניות, הטעינה מוגבלת ל-7.5W בהתאם לתקנים רגולטוריים.

* מטען ה-MagSafe יפעל גם עם מתאמי מתח שמספקים חשמל בהספק של 12W (5V/2.4A) לכל הפחות, אבל הטעינה תהיה איטית יותר.

מידע נוסף

  • מטען ה-MagSafe תוכנן לטעינה מהירה ובצורה היעילה ביותר עם דגמי iPhone 13, iPhone 12, ואביזרי MagSafe של Apple.
  • כשטוענים במטען MagSafe מכשיר שתואם לתקן Qi אך לא ל-MagSafe, ההספק יהיה נמוך יותר וזמן הטעינה עשוי להיות ארוך יותר בהשוואה למטען Qi רגיל.
  • אל תניחו כרטיסי אשראי, תגי כניסה, דרכונים או התקני גישה בין ה-iPhone לבין מטען MagSafe, מכיוון שהפס המגנטי או שבב RFID של הפריטים הללו עלולים להינזק.
  • אם יש בכיסוי שלכם פריטים רגישים כאלה, הסירו אותם לפני הטעינה, או ודאו שהם אינם נמצאים בין גב המכשיר לבין המטען.
  • אם ה-iPhone מחובר למטען MagSafe וגם לחשמל דרך יציאת Lightning, ה-iPhone ייטען דרך מחבר Lightning.
  • כמו בטעינה באמצעות מטענים אלחוטיים אחרים, ה-iPhone או מטען MagSafe  עשויים להתחמם מעט בזמן שה-iPhone נטען. כדי להאריך את חיי הסוללה, אם הסוללה מתחממת יותר מדי, התוכנה עשויה להגביל את האפשרות לטעון מעבר ל-80%.
  • אם תשאירו את ה-iPhone בכיסוי מעור בזמן הטעינה באמצעות מטען MagSafe, עלולים להופיע על הכיסוי סימנים עגולים עקב התכווצות העור. זו תופעה רגילה, אך אם היא עלולה להפריע לכם, אנחנו מציעים שתשתמשו בכיסוי שאינו מעור.
הפיצו את הבשורה
דילוג לתוכן