קו מנחה של וועדת הפיקוח אשר ממונה על התכנים אשר נגישים בפלטפורמת הערסט:
אתר או אפליקציה אשר אין בהם בעייתיות בהיבט הרוחני הלכתי ואו נגיעה בענייני צניעות וכדומה, אזי, אנו מאפשרים גישה.
חרטנו על דגלנו ציווי עבור שירות מקצועי עם מיקוד ממשי בשביעות רצון הלקוחות שלנו. בהתאם לכך, אנו מחויבים לסטנדרט של מענה בכל בקשה של תוכן, בין אם מדובר בתוכן פתוח מדי או סגור מדי, להשיב ולסגור טיפול בתוך שלושים דקות.
בקשה להנגשה של תוכן חסום שלדעתכם ראוי להיות פתוח, ניתן להגיש באופן קל ונוח, ישירות מדף החסימה הרשמי בו נתקלתם במקרה של תוכן חסום, תוכלו לפנות אלינו ביתר האמצעים הרשמיים שלנו של שירות הלקוחות.
במידה והמדובר בבקשה יוצאת דופן מגדר הרגיל. או אז, בקשתכם תועבר לוועדת הפיקוח ואילו אתם תקבלו מאיתנו תשובה ישירה בהקדם.
אין אצלנו רשתות חברתיות מכל סוג ואתרי החדשות הנגישים הם רק אלו אשר מקובלים בציבור החרדי.
לא ניתן לקבל גישה פרטנית לתכנים אשר באופן מובהק אינם מתאימים לציבור שלנו.
שירותים מסוג יו-טיוב, ספוטיפיי וכד׳ – לא זמינים אצלנו כלל.
לעומת זאת, ציבור הנשים יוכל לקבל גישה לאתרים מסוימים אשר רלוונטיים לנשים בלבד, גם גישה זו תהיה באופן מוגן וכשר.
לא ניתן לקבל רשימה פרטנית אלו אפליקציות או אתרים מאושרים שכן המדובר ברשימה עצומה של אלפי אפליקציות ואינסוף אתרים, אשר מתעדכנת באופן שוטף ועל בסיס יום יומי.
האפליקציות והאתרים המוכרים והידועים, אלו אשר מאושרים ומקובלים בחברות הסינון לציבור החרדי, כבר קיימות ומאושרות גם אצלנו ואין צורך בשאילתא פרטנית על כך.