הכל פשוט יותר עם אייפון הערסט כשר.

המעבר מאנדרואיד פשוט וקל

אין צורך לשמור או לגבות את המידע שלכם במקום אחר לפני המעבר מאנדרואיד ל - iPhone. קבלת המידע מהמכשיר הישן שלכם למערכת ההפעלה iOS של Apple נעשית באופן בטוח ופשוט באמצעות אפליקציה ייעודית ורשמית. שירות לקוחות הערסט יסייע לכם ברצון ככל שתדרשו.

אלפי אפליקציות כשרות בחנות הרשמית App Store

כל האפליקציות הזמינות להורדה, בטרם עלייתן לחנות, נדרשות לקבל את אישורה של אפל. המפתחים נדרשים לעמוד בסט של כללים קפדניים הנוגעים לאיכות פיתוח האפליקציה והן לשמירה על פרטיות ואבטחה. באורח פלא, אותן אפליקציות חשובות אשר שימשו אתכם עם מכשיר אנדרואיד, ייראו וירגישו לכם עם אייפון או אייפד הערסט כשר - טובות ומדויקות פי כמה. תרגישו בנוח לעבוד עם ריבוי משימות וגם עם Waze ברקע 🙂

מים אבק והתזות

דירוג IP68 על פי תקן IEC 60529 עומק מרבי של 6 מטרים למשך 30 דקות.

אבטחה

על פי פרסומים רשמיים. ממשלת ארה״ב באמצעות FBI על משאביו לא יכלו לאבטחה של iPhone.

עדכונים שוטפים

עדכוני אבטחה שומרים על אייפון נקי מוירוסים. מערכת הפעלה חדשה מדי שנה! תכונות חדשות ותאימות למכשירים ותיקים.

מצלמה קדמית HD

מצלמה קדמית משוכללת לשיחות אישיות ומרובות משתתפים. FaceTime! שיחת וידאו קרובה למציאות.

Face ID

מאפשר לך לפתוח את נעילת ה-iPhone או ה-iPad, לאמת רכישות, להתחבר לאפליקציות באופן מאובטח – במבט מהיר אחד בלבד.

iMessage

עם אפליקציות iMessage, ניתן לשתף פעולה עם אנשים אחרים בשיחה, לקשט הודעות במדבקות, לשתף שיר ועוד – מבלי לצאת מ'הודעות'.

Music

Apple ממציאת ה-iPod והמוסיקה בעידן הדיגיטלי, מתכננת בקפידה ודיוק את האופן שבו תשמעו את המוסיקה מה-iPhone שלכם.

App Store

במשך למעלה מעשור, App Store הוכיח שהוא מקום בטוח ומהימן לגלות ולהוריד אפליקציות. האפליקציות שאתם צריכים. ממקום שאפשר לסמוך עליו.

Touch ID

חיישן זיהוי טביעת אצבע ביומטרי שבאמצעותו קל יותר להיכנס למכשיר ולהשתמש בו.

דפדפן Safari

ספארי מביא אפשרויות התאמה אישית כך שתוכלו לדפדף איך שאתם מעדיפים, הגנות פרטיות חזקות וחיי סוללה מעולים וכשמדובר במהירות, זהו הדפדפן המהיר בעולם.

iCloud

שירות גיבוי מובנה בענן. זהו המקום הטוב ביותר לכל התמונות, הקבצים שלך ועוד. אנשי הקשר שלכם יהיו שמורים ומגובים לשעת הצורך.

iOS 16

מראה חדש לדברים שאתם עושים בתדירות הגבוהה ביותר, תכונות חדשות עוזרות לכם להשיג את מה שאתם צריכים כרגע. והאפליקציות בהן אתם משתמשים נעשות אינטליגנטיות עוד יותר, אישיות יותר ופרטיות יותר.

הטענה מהירה

השתמשו בטעינה מהירה עם דגמי iPhone מסוימים. אתם יכולים להטעין את ה- iPhone שלכם ​​לסוללה של 50 אחוז בתוך כ- 30 דקות.

מדידת שטחים - מטר

מעגל החיים היהודיים ובכלל מזמנים צורך במדידת שטחים ושיעורים. פיצ׳ר מדהים במצלמה החכמה של iPhone יאפשר לכם למדוד באופן מדוייק ודיגיטלי.

פרטיות

להבדיל מ-אנדרואיד, Apple נלחמת על הפרטיות של המשתמשים שלה והיא חלום בלהות הגדול ביותר של תעשיית הפרסום שקיומה תלוי בריגול וניטור המידע הפרטי שלכם.

השירות של Apple

מן הדברים המוסכמים שבעולם, אינו דומה השירות של אפל לכל חברה אחרת. המכשירים בנויים לעילא אך במקרה שבו תצטרכו לקבל שירות, גם לכם מגיע לקבל שירות אפל.

תמונה אחת שווה 13 מליון צבעים. מצלמת וידאו ותמונות ברמה אחרת.

מצלמה שתספק לכם תוצאות מרהיבות. תמונות וסרטים שהיו עד לא מכבר מנת חלקם של צלמים אנשי מקצוע. עדשות כפולות המאפשרות מצבי צילום נדירים גם בלילה תוך לכידת עושר פרטים מדוייקים וצבעים.

עיצוב והנדסת אנוש.

המתכנתים והמעצבים של Apple משלבים יצירה של חומרה ותוכנה הפועלת באופן הרמוני ולאורך זמן באופן שאין שניים להם. השימוש בחומרי הגלם המדוייקים והשמירה על גימור ואסתטיקה מוקפדים מאפשרים לכם כיום ולראשונה לרכוש את המכשיר הטוב ביותר בעולם בגרסה כשרה למהדרין.

הודעות הטקסט במכשירי iPhone מאובטחות בהצפנת End-To-End כך שרק מקבל ההודעה יכול לקרוא אותה ללא חשש מפריצה חיצונית.

איזה iPhone הערסט נכון בשבילכם?

מזמינים באתר אייפון הערסט כשר למהדרין חדש ובאחריות הרשמית של Apple. את המכשיר תוכלו לקבל בביתכם או במשרד בשליחות מהירה ומאובטחת - חינם.

דילוג לתוכן