הודעת הכרזה – השקת ׳הערסט׳

השמועה הטובה של היום:

חברת ‘הערסט’ משיקה את האייפון מבית Apple הכשר הראשון בעולם

איפון כשר? יש דבר כזה? זה לא קצת אוקסימורון? * אז זהו שלא. תפתחו את האוזניים, הקשיבו והכירו את ‘הערסט’, הפיתוח האחרון והמתקדם ששמעתם לאחרונה.

 iPhone ו- iPad של Apple בתצורה מיוחדת לשומרי תורה ומצוות הזקוקים לכך לצרכי פרנסה ועם אחריות רשמית Apple.

ההשקות המדוברות ביותר של ענקית הטכנולוגיה Apple: הופכות רלוונטיות עבור הציבור החרדי העובד. בפעם הראשונה מגיע עד אליכם מכשיר טלפון מוגן ‘הערסט’, מכשיר האייפון הכשר הראשון בעולם.

מכשיר הטלפון החכם, ה”סמארטפון”, הפך בשנים האחרונות למוצר בסיסי אשר נמצא בהישג יד של כל אחד, בכל גיל. הטלפון החכם הפך מהר מאוד לחלק מחיינו, ובהתאם לכך הוא נהיה כלי עזר הכרחי למקום העבודה ולמירוץ החיים.

בסלנג המקובל בעיקר בציבור החרדי, קיבל הטלפון החכם את הכינוי הכולל “אייפון”, כינוי המגלם בתוכו את המצב החדש שהציב בפנינו סכנות לא מעטות. אכן, מכשיר הטלפון הפך לאיום ממשי דרכו ניתן להגיע בקלות למקומות מאוד לא ראויים. הפחד מפני מכשיר כזה מקנן בליבו של כל אדם המנסה לשמור על אורח חיים יהודי ולהישמר מסכנות רוחניות והפחד הזה נמצא גם בליבו של כל הורה אשר ילדיו מחזיקים במכשיר, אך המילה “אייפון” לכשעצמה, מקפלת בתוכה מהיום דווקא את ההיפך: איכות מקסימלית של מכשיר במקסימום הגנה ושמירה!

זה בדיוק הזמן להטות אוזן ולשמוע את הבשורה החדשה: “הערסט!” שמעתם? בפעם הראשונה בהיסטוריה, דווקא ה”אייפון” הופך להיות הכשר ביותר שיש בשוק!

חברת ׳הערסט׳ גאה להציג את הפיתוח האחרון והמתקדם ביותר בתחום לאחר מלאכת פיתוח ממושכת ופיילוט ממושך של משתמשי קצה: טלפון חכם באיכות הבלתי מתפשרת של Apple ויחד עם זאת מעטפת כשרות והגנה של 360 מעלות מעולמות הסייבר, אבטחת מידע ותוכן יחד עם טכנולוגיות רשמיות של Apple.

התאמה זו של מכשיר הטלפון פותחה במיוחד לצורך זה והיא מותאמת מראש יחד עם אלגוריתם הגנת תוכן שנמצא בשימוש מערכות הסינון הקיימות כיום בחברות הסינון המוכרות, כך שבפועל ולראשונה אתם מקבלים מכשיר סמארטפון כשר חדש באריזתו הסגורה, ללא התערבות קודמת של חברת סינון או ספק וכך גם נשמרת לכם אחריות היצרן המקורית של Apple.

מערכת ההגנה המובנית של ‘הערסט’, בנויה בסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור הציבור החרדי הזקוק לכך לצרכי פרנסה, בפיקוח של צוות אברכים יר״ש, בעלי ניסיון בפיקוח בסינון ותוכן במכשירים המתקדמים והמורכבים ביותר ואשר הוסמכו וקיבלו את הוראותיהם מבתי גדולי ישראל שליט”א.

מכשיר ‘הערסט’ (לשמוע, בתרגום ליידיש) של Apple יאפשר לכם גישה מלאה, בטוחה ומסוננת לכל מה שדרוש לכם בחיי היום יום: גלישה מוגנת בדפדפן, חשבונות דוא”ל, אפליקציות שימושיות, קבוצות ווטסאפ, עדכוני חדשות ועוד מגוון רחב של יישומים שימושיים, כל זאת תחת הגנה מושלמת מפני כל אפשרות של גלישה למקומות לא רצויים. 

כשאתם מחזיקים בידכם את ‘הערסט’, תוכלו להיות בטוחים שיש לכם את כל מה שאתם צריכים, ותוכלו לדעת שאתם בטוחים מפני כל סכנה רוחנית או חינוכית.

את כל הטוב הזה תוכלו לקבל כיום במחירים חסרי תקדים, הערסט מציעה ללקוחותיה חבילת הגנה מושלמת בעלות של 39.90₪! לחודש.

תמחור מכשיר אייפון או אייפד של העסרט דומה למחירים של איי דיגיטל, היבואן הרשמי של Apple. בכך הערסט מציעה מודל חדש שבו המשתמש החרדי מפסיק לשלם פרמיות נוספות רק בשל אורח חייו כפי שהיה נהוג בשוק הסלולר החרדי עד כה.

העובדה שהמכשיר מגיע מובנה עם מערכת הסינון, חוסכת את פערי העלויות הכרוכות בהתאמת מערכות סינון. בנוסף, בשלב ההשקה תוכלו להזמין את המכשיר ולקבלו ישירות אליכם לבית או למשרד בשליחות חינם.

אם כבר יש לכם צורך להחזיק מכשיר סמארטפון, זה הזמן להשתדרג ולהכיר את ‘הערסט’, שם לא תצטרכו להתפשר על מאום: לא על ההכשר, לא על האיכות, לא על השירות וגם לא על המחיר.

‘הערסט’. השמועה הטובה של היום!

מידע נוסף והזמנות באתר הערסט: 

www.Herst.co.il

 

הפיצו את הבשורה
דילוג לתוכן